آنتی ماسون

رسوا کننده صهیونیسم

آنتی ماسون

رسوا کننده صهیونیسم

اثبات همکاری صهیونیست با نازی ها

اسراییل و نازی

 اسناد جدیدی منتشر شده است که ثابت می کند، صهیونیست‌ های ساکن آلمان،‌ هیتلر را به قدرت رساندند تا با کمک آن طرح بزرگ خود در ایجاد سرزمین اسرائیل را عملی سازند.

اخیرا سایت اطلاع‌ رسانی " کامن دریمز" اسنادی را منتشر کرده است که ثابت می کند، صهیونیست‌ ها با نازی‌ ها همکاری تنگاتنگی داشته ‌اند، اما این که صهیونیست‌ ها برای اجرای طرح هایشان توسط نازی‌ ها تامین مالی می شده اند یا خیر هنوز کاملا مشخص نیست.

"کریستوفر سیمپسون" در کتاب خود به نام "ضربه عقب‌نشینی" می گوید،  به اسناد ضبط شده‌ ای از سازمان

پلیس مخفی آلمان در زمان حکومت نازی‌ها (گشتاپو) دست پیدا کرده است که نشان می دهد، توافق مخفیانه ای میان پلیس مخفی آلمان (گشتاپو) و "هاگانا " وجود داشته است و همان طور که می دانیم، هاگانا همان سازمان شبه ‌نظامی یهودی است  که طی سال‌ های 1920 تا 1948 فلسطین را اشغال اشغال کرد و در سال 1948 وقتی شکل گیری رژیم صهیونیستی توسط قطعنامه تقسیم سازمان ملل متحد رسما اعلام گردید با سپردن قدرت سیاسی به صهیونیست‌ ها هسته مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی را تشکیل داد و همانطور که گفته شد، اگر چه اسناد بدست آمده هنوز ارتباط مالی صهیونیست ها با نازی ها را به اثبات نرسانده اما در عین حال گفته شده که پلیس مخفی آلمان دست‌ کم تامین مالی یکی از فرماندهان هاگانا را برعهده داشته است.

هم چنین این اسناد فاش می‌کند که گشتاپو به هاگانا این اجازه داده بود که اردوگاه‌ های آموزشی برای جوانان یهودی در داخل آلمان ایجاد کند و این جوانان و هم چنین دیگر یهودیانی که توسط نازی‌ ها از آلمان اخراج شده بودند، تشویق می‌ شدند که به فلسطین مهاجرت کنند.

برای واداشتن یهودیان آلمان در ابتدا و سپس یهودیان سایر کشورهای اروپایی جهت مهاجرت به فلسطین،‌ آلمان‌ ها باید خود را با ایدئولوژی ملی ‌گرایانه‌ نژادپرستانه‌ ای همانند صهیونیستم مجهز و هماهنگ می‌ کردند

سایت کامن دریمز در ادامه می نویسد که رهبران صهیونیسم اروپا به یهودیان ساکن کشورهای اروپایی خیانت کردند. آنها در هولوکاست یعنی قتل عام و کشتار یهود به دست نازی ها که خود را به شکل سوزاندن یهود در کوره های آدم سوزی نمایان ساخت، همکاری داشتند و یک پای این قضیه بودند تا از مسئله سرزمینی برای یهود و تاسیس کشوری برای آنها در فلسطین حمایت کنند.

نازی

بر اساس گزارش سایت کامن دریمز،‌ حتی اگر هیتلری هم وجود نداشت، صهیونیست‌ ها کسی همانند وی را ایجاد می ‌کردند و چه بسا خود هیتلر را روی کار آورده باشند.

در سال 1927، از جمعیت 550 هزار نفری یهودیان آلمان، تقریبا 15 هزار نفر خود را صهیونیست‌ می‌ دانستند که این تعداد تقریبا 2 درصد جمعیت کل یهودیان آلمان را تشکیل می داده است.

یک تاریخ دان یهودی نیز در نوشته‌ ای اعلام کرده است که بخش عمده‌ ای از یهودیان آلمان قاطعانه با صهیونیست‌ ها به عنوان دشمنی داخلی که قصد ریشه کن ساختن آنها در آلمان و سایر کشورهای اروپایی را داشت، مخالف بودند، بگونه ای که در هیچ جایی از جهان هم چون آلمان یهودیان مخالف سر سخت صهیونیست ها و طرح هایشان نبودند.

اما برای واداشتن یهودیان آلمان در ابتدا و سپس یهودیان سایر کشورهای اروپایی جهت مهاجرت به فلسطین،‌ آلمان‌ ها باید خود را با ایدئولوژی ملی ‌گرایانه‌ نژادپرستانه‌ ای همانند صهیونیستم مجهز و هماهنگ می‌ کردند. در واقع "جولیوس استریچر " [یکی از اعضای برجسته نازی‌ ها] و دیگر نازی‌ ها پذیرفته بودند که ایدئولوژی " نژاد برتر " آنها در یهود تجلی پیدا کرده است و با قرار گرفتن صهیونیسم در کنار نازیسم امکان ایجاد و تشکیل ارتش محرمانه، سرویس‌ های مخفی و زرادخانه هسته‌ ای در رژیم صهیونیستی به وجود آمد تا در حال حاضر ادعای بازسازی و ساخت مجدد هیکل سلیمان در بیت‌ المقدس را داشته باشند.

هیتلر نازی و صهیونیست

ادعای هولوکاست، پایانی بر بحث‌ های افراط گرایانه یهودیان درباره فلسطین بود تا با دستاویز قرار دادن آن، این تفکر که یهودیان نمی‌ توانند، در هیچ جای دنیا جز سرزمین‌شان، یعنی  سرزمین فلسطین زندگی کنند و در امان باشند، تجسم عینی پیدا کند و به منصه ظهور برسد. بر اساس این دیدگاه،‌ یهودیان باید یا در سرزمین به اصطلاح مادری یهودیان یعنی در فلسطین زندگی کنند یا از آن با تمام قدرت حمایت کنند، چون این گزینه بهترین گزینه برای فرار آنها در شرایط اضطراری است.

به عبارت دیگر، یهودیان توسط نازی‌‌ های صهیونیست، احمق شده و تحت فشارهای روحی و روانی شدیدی قرار گرفتند تا به فلسطین مهاجرت کنند.

سایت کامن دریمز در ادامه مطلب خود و بر اساس مستنداتی که ارائه کرده است، می نویسد، رنج‌ های گذشته یهود، ‌درس‌ هایی برای امروز آنها دربردارد. رهبران آنها توسط فراماسون ‌ها ربوده ( جنبش صهیونیسم خود یک جنبش فراماسونی است ) و برای اجرای برنامه‌ ای بزرگ قربانی شدند.

هولوکاست هشداری برای همه ما به شمار می‌ آید که تا زمانی که رهبران دروغین و ادعای دروغین را قبول داشته باشیم، در بردگی باقی خواهیم ماند.  

 

 

منبع: تبیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد